REVLON COLORSTAY FONDÖTEN


Merhabaaa
      Kapatıcılığı yüksek bir fondöten arayışındaydım. Birçok araştırmadan sonra bloggerların da çok methettiği Revlon Colorstay fondöteni almaya karar verdim  ve iyi ki de almışım diyorum. Bu fondötenle tanıştığımdan beri elim özel gün makyajlarında başka bir fondötene gitmez oldu. 
      Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru ve üstelik yüzde katman katman bir his bırakmadan bu işi yapıyor. Yüzünüzde kapatmak istediğiniz lekeleri çilleri vs. gayet güzel kapatıyor. Yapısı ise ne çok sıvı ne çok yoğun nemli süngerle uygulanınca güzel bir bitiş sağlıyor. Ben en çok parmakla uygulamayı seviyorum bu şekilde kapatıcı daha yoğun bir görüntü veriyor. Kalıcılığı da oldukça iyi sabah yaptığım makyaj 6-8 saat sonra eve geldiğimde yerinde duruyor ve temizlerken pamuğa bir sürü fondöten geliyor. Şişede 24 saat kalıcı yazıyor ama henüz yüzümde fondöteni o kadar tutmadım.


      Yaza kışa uygun bir föndöten olduğunu düşünüyorum. İçinde SPF 15 var. Yani güneş koruması da sağlıyor. Yüzde kalıp gibi durmadığı için yazın da kullanılabilir. Ben bu fondöteni sürdüğümde yüzümde olup olmadığını bile pek fazla hissetmiyorum. Fresh ve aydınlık bir görüntü sağlıyor. Yani tam aradığım özellikte bir fondöten. İki çeşidi var. Karma-yağlı ciltler için olan ve kuru-normal çiltler için olan. Bendeki karma-yağlı ciltler için olan 180 Sand Beige rengi. Bunun iki açık rengi daha var. Karma-yağlı ciltler için olan ciltte mat bir bitiş sağlıyor. Kuru ciltlerde pul pul görüntü yaratabilir. Bu yüzden cildinize uygun olanı seçmeniz gerekiyor.
       Mac Studio Fix muadili ve Mac'in oldukça altında satılan bir fiyatı var. 
      İlk başta şişenin pompalı bir kapağı yoktu ve bu gerçekten problem oluyordu. Şişeden fondöteni alırken baya zorlanıyordum. Şimdi bu sorunu da halletmişler ve şişeleri pompalı yapmışlar. 
Revlon Colorstay fondötenin fiyatı 50 lira. İndirimleri takip edip daha uygun fiyata bulabilirsiniz.

İnstagram: birdemetgulben
Mail: gulbenyavuz.16@gmail.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OTACI GÜL SUYU VE GÜLLÜ SU

Dr. Cevdet Tuna Yüz Beyazlatıcı Sabun ve Krem

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON 02-13-14