WATSONS REPAİRİNG TREATMENT WAX SAÇ MASKESİ


Merhabalarrrr
Watsons ballı saç maskesini kullanmaya başlayalı uzun zaman oldu. 
500 ml olan bu büyük kavanozlar kullan kullan bitmiyor. 
Watsons'ın kendi ürünlerini genellikle seviyorum. Bu maskesini de çok merak ederek almıştım.
İyi ki de almışım diyorum.


Bal saçı besleyip parlattığı için ballı olanı tercih etmiştim.
 Watsons'ın bira özlü, süt proteinli, avokadolu, yoğurtlu ve kına özlü olmak üzere birçok farklı çeşit saç maskesi var. Ballı olan kuru ve permalı saçlar için üretilmiş. Benim saçlarım
 oldukça kuru ama permalı değil. 


Saç maskesi olsada ben daha çok saç kremi olarak uygulamayı seviyorum. 
Maske şeklinde kullanmak isterseniz haftada 1 kere 5-10 dakika ıslak saça uygulayıp beklemeniz gerek. Saç kremi olarak uygulamak isterseniz de her banyodan sonra saç uçlarına ve boylarına (diplerine gelmeyecek şekilde) uygulayıp 2-3 dakika beklemeniz gerek. 

 

Saçlarımda etkisine gelecek olursak; parlatıp yumuşatıyor ve kolay taranma sağlıyor.  Biraz da kabarmasını kontrol altına alıyor. Üstelik saçlarımda ağırlıkta yapmadı.
Kokusu ise benim en beğendiğim yanı oldu. Saçta kalıyor.
 Benim için maske olarak yeterli olmasada saç kremi olarak yeterli bir ürün.
Fiyat performans açısından başarılı bir ürün diyebilirim. 

İnstagram: birdemetgulben 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OTACI GÜL SUYU VE GÜLLÜ SU

Dr. Cevdet Tuna Yüz Beyazlatıcı Sabun ve Krem

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON 02-13-14