SHIFFA HOME HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI


Herkese Merhabaaa 
Size çok merak ettiğim ve sonunda deneme fırsatı bulduğum
 bir üründen bahsetmek istiyorum. 
Bu ürün tabii ki hindistan cevizi yağı.
Ciltte, saçta, yemeklerde ve birçok alanda kullanılıyor. 
Özellikle kuru ciltlerin bayılacağı bir ürün diyebilirim. 


CİLT BAKIMINDA
 Özellikle kış aylarında kuruyan ve çatlayan ciltler için 
nemlendirici olarak kullanılabilir. Kırışıklıklara, doğum çatlaklarına,
 kilo alıp vermeden kaynaklanan çatlaklara iyi geliyor. 
Yüzü ve gözleri gayet güzel nemlendiriyor. 

SAÇ BAKIMINDA
Saçların kaybettiği nemi geri kazandırıyor ve parlatıyor.
Kuru, yıpranmış ve boyalı saçlar için mucizevi bir ürün.
Saçlarımı tutam tutam ayırım diplerine masaj yaparak
 tüm boylarına ve uçlarına uyguluyorum. Duş bonesi takıyorum.
Bu sayede saçlarıma yağ iyice nüfüs ediyor. Birkaç saat bekledikten 
sonra güzelce yıkıyorum ve sonuç yumuşacık parlak saçlar.


TIRNAK BAKIMINDA
Kırılan tırnaklar için kullanılabilir.
 Sağlıklı uzamasını sağlıyor ve güçlendiriyor.
 Oje sürmekten kaynaklanan sararmalara iyi geliyor. 
Üstelik elleri de yumuşacık yapıyor

- Göz ve yüz malyaj temizleyicisi olarak kullanılabiliyor.

-Kurumuş ve çatlamış dudaklar için kullanılabilir.

-Yemeklerde ve sağlıklı atıştırmalıklarda kullanılabiliyor.

 -Ayak kokusu için kullanılabilir.

-Diş temizliğinde ve diş beyazlatmada kullanılabilir.
.
-Makyaj fırçalarını temizlemek için kullanılabilir.


Hindistan cevizi yağı alırken doğal olmasına özen gösterin. 
Ben doğal olduğu için kullanmaktan hiç çekinmiyorum.
Sürekli elimin altında diyebilirim.
Kokusu ise bildiğimiz hindistan cevizi gibi. 
Gratis indiriminden 14 TL civarında bir fiyata almıştım.
Kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün.
Sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız başka bir alan var mı?
Varsa yorumlarınızı bekliyorum.


İnstagram: birdemetgulben

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OTACI GÜL SUYU VE GÜLLÜ SU

Dr. Cevdet Tuna Yüz Beyazlatıcı Sabun ve Krem

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON 02-13-14