Garnier Micellar Makyaj Temizleme Suyu ve Diadermine Göz Makyaj Temizleyicisi

      Sizlere iki makyaj temizleyici üründen bahsetmek istiyorum.


      Garnier Çift Fazlı Milcellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu bittikçe tekrar tekrar alıp kullandığım bir ürün. Daha önce pembe kapaklı olanını denemiştim. Bunun gibi etkili temizleyemiyor ama aksine çift fazlı olan rimel, eyeliner, kalem ne varsa çok güzel temizliyor bu sayede göz makyajımı zorlanmadan çıkarabiliyorum. Gün sonunda fondötenimi temizlediğimde pamuğa herzamankinden daha fazla ürün geliyor. Yüzümün daha fazla temizlendiğini hissedebiliyorum. Argan yağı içerdiği için cildi be kirpikleri besliyor ve çok güzel kokuyor. Tüm cilt tipkeri için uygun. Yağlı his bırakmadığı için yağlı ciltlerde bunu gönül rahatlığıyla kullanabilir. Etkili bir temizleyici arayışında olanlara kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. İndirimli fiyatı 15.90 TL. Normal fiyatı 21 TL.
    
     Diadermine Çift Fazlı Kirpik Koruyucu Göz Makyaj Temizleyici hakkındaki yorumları okumuştum. Olumlu yönde yorumlar yapılmamıştı. Alıp almama konusunda kararsız kalmıştım ama bir denemek istedim. Suya dayanıklı makyajları çıkaracağı yazıyor. Gerçekten kirpiklerimi dökmeden makyajı güzelce temizliyor. Ablamla birlikte kullanıyoruz. Onun gözlerinde şişlik ve kızarıklık yaptı. Gözde bıraktığı yağlı hisse rahatsız edici boyutta fazla. Ekstra göz makyaj temizleyicimi de gözümden temizlemem gerekiyor. Pro-Vitamin ve B5 içeriyor ve kirpikleri korur ve besler diyor. Bir daha alıp kullanacağımı hiç sanmıyorum. Migros indirimimden 4 TL civarında almıştım.
      

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OTACI GÜL SUYU VE GÜLLÜ SU

Dr. Cevdet Tuna Yüz Beyazlatıcı Sabun ve Krem

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON 02-13-14