Dr. Cevdet Tuna Yüz Beyazlatıcı Sabun ve Krem


     Size benim hayat kurtarıcı diyebileceğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Birçoğumuzun lekelerle çillerle başı dertte. Bende uzun arayışlardan sonra arkadaşımın tavsiyesiyle farmasiyle tanıştım.Türk malı olması ve bitkisel olmasını çok sevdim ve üstelik hayvanlar üzerinde test edilmiyormuş. Bende Dr. Cevdet Tuna'nın yüz beyazlatıcı sabun ve kremini hemen alıp kullanmaya başladım.
Kremin vaatleri şu şekilde; içerisindeki özel bileşenler cilt rengini açıyor, cildi güneşin zararlı etkilerine karşı koruyor, multivitamin kompleksi ile cildi besliyor ve ışıltı katıyor. Uzun süre kullanımda leke görünümünü azaltıyor.
Sabun ise; lekesiz, pürüzsüz, daha beyaz ve daha güzel  bir cilde sahip olmanızı sağlar. İpeksi bir yumuşaklık yaratır. Cilt tonunun dengelenmesine ve cildin ölü hücrelerden, yağ kalıntılarından, leke ve çillerden arınmasına yardımcı olur.Tüm cilt tipleri için uygundur.
2 üründe vaatlerinin neredeyse hepsini yerine getiriyor. Bir tek sabun yüzümü biraz kuruttu her sabunda olduğu gibi. Ama cilt beyazlatıcı kremi uygulayınca cildime yeteri kadar nem veriyor. Boynumdaki güneş lekemin ve yüzümdeki çillerimin rengi açıldı hatta küçük olanlar kaybolup gitti. Sivilce kızarıklıklarım bile azaldı diyebilirim.
Kullanımı; Sabah akşam olmak üzere günde 2 kere uyguluyorum. Sabahları temizlenmiş ve nemli yüzümü sabunladıktan sonra tonikleyip günlük kullandığım nemlendirici kremimi uyguluyorum. Akşam ise yine sabunlayıp tonikliyorum bu sefer cilt beyazlatıcı kremi uyguluyorum. Sabah uyandığımda ışıl ışıl bir ciltle güne başlamanın verdiği mutluluk tarifsiz. 
Gerçekten çok beğendiğim ve sürekli alıp kullanacağım bir ürün oldu. Sizde cilt beyazlatıcı bir ürün arıyorsanız kesinlikle kullanın derim. Şimdiden yorumlarınızı bekliyorum.

Yorumlar

  1. Merhaba , bende bu üründen aldım umarım dediğiniz gibi güzeldir. Özellikle yazın alın kısmım kararıyor , esmerlesiyorum . Kullanmaya başlayacağım da krem bildiğimiz gibi suratimiza uyguluyoruz ve durulamiyoruz değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet normal krem gibi uygulanıyor ve durulanmıyor. Umarım memnun kalırsınız. 😊

      Sil
    2. Bende de küçük küçük sivilceler oldu sizin ki düzeldi mi acaba ?

      Sil
  2. Bende 3 gündür kullanıyorum ve yüzümde küçük kuçuk sivilceler çıkmaya başladı bu normal mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun zamandır kullanmama rağmen hiç sivilce problemi yaşamadım. Üstelik sivilcelenmeye meyilli bi cildim var. Cilt yapınızla alakalı olabilir ya da dönemsel bir sivilcelenme de olabilir.

      Sil
    2. Iyi geldimi acaba krem hala kullaniyotmuaunuz

      Sil
  3. Meraba bu krem göz altı morluğuna da iyi gelir mi acaba denediniz mi hiç en çok bunun için istiyorum bide sivilce lekelerim için tabi

    YanıtlaSil
  4. Bende yeni aldim...kullandim...ama yuzumde cok yanma hissi oldu..ozelliklede agiz kismimda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremin arkasında boya, paraben, silikon içermez diyor ama içeriğinde stearic acid (kumaşların su geçirmez olması kullanılan madde), parafin ve parfüm var. Hem de yüksek oranda. Yani kremin yaptığı yüzünüzü streç filmle kaplar gibi kaplıyor. Dış etkilere karşı tamamen kapattığı için cilt yüzeyi beyazlıyor. Ama alttaki esas cilt nefes almıyor ve gözenekleri tıkanıyor. Yanlış anlamayın. Ben de kullanıcısıydım. Bir iki kullanımdan sonra ters giden bir şeyler var diye içeriğini maalesef sonradan okudum. Sabun için birşey diyemem kullanmadım bilmiyorum ama kremin içeriği hiç masum değil.

      Sil
  5. Bende her ikisini kullanıyorum krem baya iyi de ama sabun yüzümü kurutuyor çene etrafım baya kurudu bide kremi günde iki kez mı kullanmamı gerekiyor?

    YanıtlaSil
  6. Yuzumde kızarıklık ve sivilce oluştu normal mi bu devam edim mi bırakın mi kararsız kaldım yardımcı olabilir msnz

    YanıtlaSil
  7. Ben 1 buçuk aydır düzenli kullanıyorum günde iki kere sabah uyaninca, Akşam uyumadan önce . Sivilce problemim vardı gülsuyu düzenli kullandığım zamanlarda azaldı bu ikiliyi alınca yüzümde daha çok arttı ve geçmiyor . hiç memnun kalmadım sadece gülsuyuna devam edeceğim sanırım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

OTACI GÜL SUYU VE GÜLLÜ SU

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON 02-13-14