GARNİER NEM BOMBASI CANLANDIRICI KAĞIT YÜZ MASKESİ

Merhabaaa
Kış aylarında cildim kuruyor ve pul pul dökülüyor. 
Bu görüntüden hiç hoşlanmıyorum.
Bu yüzden elim sürekli nemlendiricilere gidiyor.
En son internette Garnier Nem Bombası Canlandırıcı Kağıt Yüz Maskesini 
gördüm ve hemen denemek istedim.


Garnier'in normal ve kuru ciltler için nar özlü ve
 karma ve yağlı ciltler için yeşil çay özlü  
olmak üzere iki çeşit maskesi var. 
Ben nar özlü olanı tercih ettim.


Paketin içimden tek kullanımlık bir maske çıkıyor.
Mavi kısmından ayırıp maskeyi yüze
yerleştiriyorsunuz ve 15 dakika bekliyorsunuz. 
Maskeyi çıkarttıktan sonra yüzünüzü yıkamanız gerekmiyor.
Bu oldukça pratiklik sağlıyor. 
Ben bu özelliğini çok sevdim.


Vaatleri şu şekilde:
Yoğun şekilde nemlendirir.
Canlı bir görünüm kazandırır.
Işıltı verir.
Yüzde ise nemli olmaktan ziyade daha sıkı 
bir his bırakıyor. Cilde kadifemsilik ve dolgunluk katıyor.
Maskenin bıraktığı ferahlık his mükemmel
diyebilirim. 


Nar özlü ve hyaluronik asit içeriyor. Paketinde 1 maskenin 1 hafta 
boyunca etkisinin süreceği yazıyor ama bende sadece birkaç gün sürdü.
Nemlemdirmesi bomba etkisi yaratmasada 
orta seviyede. Benim yüzüm için yeterli geldi.

Benim çok sevdiğim bir ürün oldu. 
Fiyat performans açısından gayet güzel.
Fiyatı 7.90 TL. 
İndirimde daha uygun fiyata bulabilirsiniz.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

OTACI GÜL SUYU VE GÜLLÜ SU

Dr. Cevdet Tuna Yüz Beyazlatıcı Sabun ve Krem

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON 02-13-14