GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON 02-13-14

   
Herkese Merhaba
  Kalem rujları çok merak ediyordum. Birçok kişiden de Golden Rose Matte Lipstick Crayonları hakkında olumlu yorumlar duyunca hemen alıp denemek istedim. Renk skalası oldukça geniş açıkçası seçmekte zorlandım diyebilirim. En çok gözüme çarpan 3 rengi aldım.


      Golden Rose beni yine hayal kırıklığına uğratmadı.
      Dudakları kurutmayan bir mat ruj hayal edin. Golden Rose Matte Lipstick Crayonlar kremsi yapıda oldukları için dudakları kurutmadan matlık sağlıyor ve çizgilere de dolma yapmıyor. Kalem şeklinde olması sürümünü çok kolaylaştırıyor. Yapısı yumuşacık çoğu mat rujlar gibi sert değil dudakta kayıp gidiyor. Kalıcılığını çok beğendim bir şeyler yenildiğinde ortası biraz çıkıyor ama bu çok normal bir durum ufak düzeltmelerle halledilebilir. Benim için bu kalem rujların tek dezavantajı asansörlü olmayışı. Jumbo bir kalemtraş yardımıyla ucu açılarak kullanılıyor ve ürünün bir kısmı kalemtraşta kalıyor. Çok büyük bir problem olmasada pratiklik sağlamıyor çünkü kalemtraşı da temizlemek gerekiyor.


      Bende 02-13-14 numaralı renkleri var. 02 rengi güzel bir bordo ben dudak kalemi yardımıyla kullanıyorum. Böyle renklerde dudak kalemi ya da fırçalar çok kurtarıcı oluyor. Diğer türlü çok sağlıklı bir görüntü ortaya çıkmıyor. 13 numara ise içinde mercanlık olan pembe bir renk. Günlük kullanıma çok uygun diye düşünüyorum. Gelelim 14 numaraya benim favorim olan nude bir renk. Nude renklerin birçok tonu var. Cilt renginize uygun olan nude rengi seçmezseniz yüzünüzü soluk gösterebilir. Bu yüzden nude rujları denemeden almamanızı öneririm. 


       Uygun fiyatlı mat ruj arayışında olanlar için tavsiye edebileceğim bir ürün. Satış fiyatları 14.25 TL. Ben indirimden 8.90 TL'ye almıştım. Siz de indirimleri takip edip daha uygun fiyata alabilirsiniz.
      
       Peki siz hangi renkleri kullanıyorsunuz ve tavsiye ediyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. 

     

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OTACI GÜL SUYU VE GÜLLÜ SU

Dr. Cevdet Tuna Yüz Beyazlatıcı Sabun ve Krem