OTACI GÜL SUYU VE GÜLLÜ SU

Merhabaaa
Cilt bakımımda doğal ürünler kullanmayı seviyorum.
Gül suyu da bunlardan biri.
Gül suyu, gül bitkisinin taç yapraklarının damıtılmasıyla elde edilen 
mucizevi bir ürün.
Günümüzde mutfak, kozmetik, yara tedavileri vb.
 birçok alanda kullanılıyor. 
Uzun zamandır cilt bakım ürünlerimin vazgeçilmezleri arasında.
 Hatta tonik olarak sadece gül suyu kullanıyorum.
Etkileri gerçekten inanılmaz.
 Üstelik uygun fiyatlı olması da cabası.
Ben yüzümü temizledikten sonra pamuğa gül suyu döküp yüzüme,
boynuma uyguluyorum daha sonra nemlendiricimi sürüyorum.


Cildi yağdan, kirden gayet güzel temizliyor.
Mat ciltlere parlaklık veriyor.
Sivilce oluşumunun önüne geçiyor.
Ciltteki kızarıkları gideriyor.
Gözenek görünümünü azaltıyor.
Güneş yanıklarına iyi geliyor.
Cildin PH dengesini koruyor.
Cilde elastikiyet kazandırıyor ve kırışıklıkları önlüyor.
Saçın uzamasını ve güçlenmesini sağlıyor.
Diş ve diş eti sağlığını koruyor.
Kokusu zihni açıyor.
Cildi nemlendiriyor.
Göz sağlığını koruyor.
Göz altı morluklarını giderilmesine yardım ediyor. 

 

OTACI Güllü Su Bileşimi: Deiyonize Su, Aroma ve Doğal Gül Suyu,
Hidrojene Hint Yağı
Saf gül suyu değil ama yinede temizleyip ferahlatması gayet güzel. 
Bu güllü su, saf gül suyu olandan daha çok gül koyuyor diyebilirim 
ama gül kokusu aşığı biri olarak beni hiç rahatsız etmedi.
OTACI Gül Suyu olan ise %100 doğal gül suyu içeriyor.


Ben Otacı'nın iki ürününü de alıp denemek istedim. 
Tabiki favorim %100 gül suyu olan oldu ama diğerini de sevdim açıkçası.

   

İki ürünün de vaadleri şu şekilde; cildi temizler, nemlendirir, canlandırır ve ferahlatır.
Hassas ciltler için uygundur. Dermatolojik testler yapılmıştır.
 Tonik olarak kullanıma uygundur.
Kesinlikle cilt bakımınıza gül suyunu eklemenizi öneririm.
Dikkat etmeniz gereken nokta ise %100 doğal olanını kullanmanız.
Diğerlerine esans katıldığı için doğal olan herzaman daha faydalı olacaktır. 
 Aktarlardan, eczanelerden, bazı kozmetik mağazalarından, internetten ve 
 marketlerden alabilirsiniz.


İnstagram: birdemetgulben


Yorumlar

  1. Güllü suyunu ben de kullandım ve çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dr. Cevdet Tuna Yüz Beyazlatıcı Sabun ve Krem

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON 02-13-14