NOTE FULL COVERAGE CONCEALER 01 IVORY


Herkese Merhabaaa

Bugün size makyajımın olmazsa olmazlarından olan 
kapatıcı önerisinde bulunacağım. 
Note markasının kapatıcı ürünlerini çok seviyorum.
Bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum diyebilirim.


Göz altı problemim olmadığı halde kapatıcı kullanmayı seviyorum. 
Yüzde fresh ve aydınlık bir görünüm sağlıyor.
 Bu üründen bahsedecek olursak; yoğun yapılı bir ürün.
 Göz altlarında sabitleniyor ve pudraya ihtiyaç kalmıyor.  
Gün içerisinde çizgilere çok fazla dolma yapmıyor. 

Kapatıcılığını ve kalıcılığını başarılı buldum.
Yoğun yapılı olduğu için göz altı problemleriyle de güzel başa çıkıyor.
Benim cildim açık renkli ben 01 ivory rengini kullanıyorum. 
Biraz fazla açık renkli tekrar alırsam 
02 numaralı rengini almayı düşünüyorum. 02 numarası 
01 e göre daha sarımsı bir renk. 


 İçerisinde argan yağı ve soya proteini var.
Düzenli kullanımda soya proteini hücre yenilenmesi sağlıyor ve cildi toparlıyor. 
Argan yağı ise göz altlarının nemli kalmasını sağlıyor. 
Ben kapatıcıdan önce göz kremi kullanıyorum bence biraz 
göz altlarında kurutma yapıyor.  

Ben severek kullanıyorum. Siz de kapatıcı arayışındaysanız
bu ürüne bir bakın derim. 


İnstagram: birdemetgulben

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OTACI GÜL SUYU VE GÜLLÜ SU

Dr. Cevdet Tuna Yüz Beyazlatıcı Sabun ve Krem

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON 02-13-14